soool!


1 vecka kvar till tentan! O hur mycket kan jag om evidensbaserad omvårdnad just nu??  ja, jag skulle väl skatta nånstans kring 0,5 av 10 på en skala.... men men..känner mig inte så nervös... får bli plugg i helgen iaf!

Just nu är det rena högsommaren och därför går allt mycket lättare! träning....plugg...o allt annat.

Har glömt syftet till varför jag egentligen skriver här för jag tror inte så många läser direkt...men visst är det skönt o skriva av sig lite. så det kanske är därför jag skriver...iaf just nu.

Idag ska jag ut till Erik o plugga! Vi ska skriva ihop lite av vår redovisning till på fredag, så vi har nåt att komma med på handledningen imorn. Ikväll kommer Fanny tillbaks från ön också. Så imorn blir det väl mer plugg antar jag. Eventuellt ska vi göra ett studiebesök på en ljusterapi-lokal imorn.

Efter tentan nästa vecka blir de lite paintboll =) har aldrig spelat förut men tydligen får man en del blåmärken..lagom till examensdagen haha. Köpte förresten en kofta igår att ha på examen. Blev överlycklig att jag hittade en skaplig på REA:n!!

mamma sa igår att de blir syskonträff helgen efter midsommar... bajs säger jag då. Eftersom jag jobbar... Frågade ju innan jag la mitt önskeschema om nåt särskilt händer i sommar. Alla svarade: "Nääää inte vad jag vet", men nu när man fått schemat så smyger det fram en massa grejer som jag kommer missa... jaja...
sånt händer... är ju inte lätt o planera allt i jättegod tid. så jag får strunta i årets träff o sikta in mig på att träffa dom på jul ist..(om man inte jobbar då med vill säga).

nej nu måste jag skynda mig på o plugga lite innan jag ska ut till erik. vi hade ju satt upp lite hemläxor som jag inte befattat mig med än....

kram


Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett projektarbete och tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara.

Postat av: Lisa

Spana in tävlingen på min blogg där du kan vinna ett läppglans från Dior! Och tipsa gärna vidare! ;)

2008-05-27 @ 09:25:15
URL: http://lisalisalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback