nyklippt!

Before....    ...and after.... 

Känns sååå skönt med en uppfräschning =)
Än så länge är jag nöjd....Inget att ånga lixom...

Dyrt var kalaset dock.... O eftersom jag är den enda tjejen i hela sverige (antar jag) som inte har en hårtork, så blev jag tvungen att gå till cles olsson o införskaffa en. Köpte en billig plattång också...(hur bra den nu är...) så nu känner jag mig riktigt hipp!! Men den stora frågan är bara -Vågar man platta håret med en plattång från claes olsson?? o hur många dagar tar det innan det bränns av??  jaja....hur som helst så har jag inte råd med nån dyrare i nuläget och jag känner att det verkligen vore nice att fixa till håret på examen, nu när man klippt sig och allt.

Sen har vi det där med hårprodukter..... ojoj...ja det får bli nästa lektion.

Kommentarer
Postat av: f

jätte bra att du fixar med håret. det blir ju jätte fint. du är pingligast i stan just nu.

2008-05-30 @ 21:47:36
Postat av: KK

het het het så jävla het =)

2008-05-31 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback