Götet, here we come!

image99

Imorn bär det av till Götet! Grymt mindre tränad än förra året....men runt ska jag iaf! Kl 14.51 går min start!! Det där med tiden under 2 timmar får jag ta med en klackspark! Huvudsaken är att ha kul =) Kanske blir tiden som förra året om inte min höft krånglar till det på tok för mycket.... Erik har heller inte tränat så mycket spring på senaste pga benhinnorna, Alex är förkyld... o jag med min höft. Vilken superb trio!! Fanny, Peter, mamma o pappa får bära runt oss sen.

Åker med Peter, Erik, Fanny o ev Johan ner. Ska bli trevligt! Kanske lite Liseberg...kanske lite partaj! Ska oxo bo på hotell med brorsan. Funderar på om jag ev hinner besöka mitt jobb i Kortedala?? skulle va trevligt. Men då måste det ju va någon av mina gamla kollegor som jobbar...annars inte så stor idé.

Har vart på Karsudden rätt intensivt de senaste dagarna.. så känner mig tom i bollen nu. Men det är roligt. Tränade på gymmet på jobbet med min handledare igår... Idag ska jag ha ett spinn-pass (ska ta det lugnt) ist för imorgon. Sen blir det till att vila upp sig fram till på lördag. Ska oxå handla lite smått o gott idag. Bla. hårspännen, hudkräm, energigelé (ett måste!!! som Bamses farmors dunderhonung!)...

Borde verkligen plugga nu till seminariet nästa vecka. Men orkar inte...

Inte träffat mina vänner på länge....det känns. :( Men har dock gjort lite annat trevligt ;) som jag kan leva på ett tag...även fast det kanske inte betyder nåt så blir jag så glad så glad. Konstigt att ett möte kan hålla mitt humör uppe i flera veckor....

bye bye

ps. solade en massa när det va sol, så man blev lite brun, =) magen blev mest brun som vanligt...men nu verkar solen ha försvunnit för ett tag ds.

Kommentarer
Postat av: f

fint med brun mage. jag är skeptisk. ringer sen puss.

2008-05-15 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback