ack värmeland...

Så då var redan helgen hemma förbi...
De har vart skönt! Började med fest hos Jenny o Fredrik, nästan allt på den festen va sköj! Jenny har hjälpt mig o gjort slingor :) känns riktigt skönt att äntligen göra nånting åt kråkboet där uppe.

Hemma har jag vilat, sprungit, ätit upp mig en massa kilon (som vanligt)... På lördagen va det dop. Trevligt. Väldigt snabbt i kyrkan. Jättegod smörgåstårta!!! Nathalie va jättesöt! Jag o Malin va dom enda som inte har barn... kändes lite avigt på nå sätt... alla tittar o undrar vad man har för problem (känns det som, men säkert misstankar jag själv bildar). O ibland fälls nån kommentar som gör mig ledsen fast det inte är menat så...

På lördag kväll va de brännbollsturnering =) O vi vann!! Alltså oppläggen. Först satt vi där endast 6 pers o trodde att vi inte skulle bli nåt lag... tills vi började inringning av fölk samt så drällde det in några till, så det slutade ju som sagt med seger, inte illa. Längesen jag såg pappa springa förresten...

Var också en sväng med mamma till köpcentret o köpte skor. Hittade ingen kofta men får ta det sen. Det ena paret skor hade jag på dopet o fick galet mycket skoskav! Så till examen så får jag plåstra mig innan!!

Har idag vart på karsudden, himla kul! Det blir 5 dagar denna vecka + en till dag med föreläsning i västerås. Alltså endast lördag ledigt. Men nästa helg blir det ju långledigt igen (Gbg) så jag ska inte klaga...
Har även lånat bilen av mina snälla päron :) Så det går lättare att ta sig till praktiken.

Nu ska jag packa upp lite packning, kolla att bilen står kvar o sen läsa lite i böcker som jag lånat av biblioteket mamma!

kram

Kommentarer
Postat av: f

det låter bra det här!

2008-05-06 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback