2 veckor kvar...

Helgen i Götet gick fort, men de va sköj! Viss stelhet under söndagen dock, men inte lika farligt som förra året. Loppet kändes bra... inte så tungt. Höften kändes inte =) antar att det är adrenalinkicken man får av allt folk som gör att man går smärtfri loppet igenom, på asfalt dessutom. Sprang på 1:57!! Bättre än jag trott, så de va kul! Trodde inte jag skulle slå förra året, heller inte komma under 2 h. Erik hade lite otur under sista biten av loppet tyvärr. Men innan dess gick det bra för han med. Starkt jobbat tycker jag! Alex gjorde också en bra första insats, o pinnade på utav helsicke!

På kvällen käkade familjen o vännerna på Malaysia saté, börjar nästan bli en tradition att käka där efter loppet... ;) Vi laddade upp med att åka Bergbanan och Balder på Liseberg för att få upp adrenalinnivåerna redan där...!

Nu har jag gjort min allra sista dag på min allra sista praktik i ssk-programmet. Kommer sakna karsudden o rättspsykiatrin, men dom sa att jag gärna får komma o jobba =) Så nu återstår 2 veckor i skolan som inkluderar 1 muntlig gruppredovisning samt en salstenta, sen e de klart!! hehe

Låg i feber igår... så jag trodde jag skulle missa seminariet idag...det hade vart riktigt trist, för det är så tight med tid att göra om det. Men mådde bättre idag o jag kom upp ur sängen, proppade i mig lite alvedon o klarade dagen. Imorn blir det till att ha spinn-pass för det är ingen som kan ta det...inte kul när man e sjuk. Men som sagt ingen feber längre så det är ju skönt. Får ta det riktigt lugnt....

Tänkte plantera lite blommor i helgen så att det e fint när familjen kommer :)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback