summer lovi´n

jenny i sin fina nya klänningnybron

fy bubblan va trött jag va i fredags... bara morgnar förra veckan. Nu har jenny vart här i helgen... myspys!! vi har shoppat lite, riktigt nöjd faktiskt..för jag hittade flera billiga saker. klänning, shorts, linne, en present till fannys föräldrar. har inte många kronor nu (IGEN) kvar till lön..men hemsk tur att jag får lön redan nu i juni... hade man behövt väntat till juli så hade jag fått gå i ide. Igår kväll gick vi en sväng till nybron o tog ett par öl. trevligt :) Fotbollsmatchen mot spanien gick ju inte så vidare bra, men vi va bra i gasen här hemma när vi skrek på dommaren osv... (man skulle ju alltid göra jobbet som domare bättre själv lixom).

Idag blev det promenad... vi lagade god lasagne =) sen ikväll va jag på boxning!! sköj, men sista gången innan sommarn.

Jag o jenny köpte likadana klänningar i olika färger, som syns på bilderna. vad tycks?

kom också på att jag inte lagt in nån bild på examen förra veckan. så här är en bild på min o fanny utanför kyrkan!! nybakade syrror!!

Imorn bitti jobb igen... På onsdag e de sverige-ryssland, då jäklar måste vi ta hem det! Sen e de Gotland som gäller under midsommar...åhh va mysigt.

ciao

Kommentarer
Postat av: Jess

Mysigt alltså då... Jodå vätternrundan tog han sig runt på 17.5 timmar helt galet... Mys med midsommar på gotland då! Puss

2008-06-16 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback