Hemma från Skåne...

Ja, helgen i Skåne var kul, mysig, men intensiv. Lördagen tillbringade vi lite runttraskandes i Lund. Sen tog vi ett dopp i Lomma... (varför åker man till Mallorca när det är precis likadana stränder i Skåne???) På kvällen besökte vi Johannas föräldrar utanför Degeberga på Österlen. Jättefint ställe! Köpte även glass i Åhus...*mums*

På söndagen var det dags för road-trip. Jag är glad att avstånden i Skåne är väldigt korta.. Då hann man med mkt plus att man även fick lite solljus på sig. Vi började med att styra kosan mot Skanör och Falsterbo. Fina stränder o glassiga båtar ;) Sen drog vi till Smygehuk (som vi alla kommer ihåg efter geografin i skolan är Sveriges sydligaste udde). Därefter lunch i Ystad...bad i Sandhammaren som ligger längst ner på Österlen kan man säga. Den stranden va verkligen WUNDERSCHÖÖÖN!! Sista stoppet blev middag i Simrishamn =)

Vi hade verkligen tur med vädret :)

Igår cyklade jag o Erik till Sundbyholm o solade o badade...o idag var jag o Jamilla i Vilsta av samma syfte. Imorn blir det jobb...o hela helgen oxå.

Hade lite after work med klassen i tisdags... jag kom dit vid 6-tiden. Jag o Erik drack utav sjutton! Alla drog hem för de skulle jobba onsdag morgon...men jag o Erik fortsatte tills vi va redigt fulla kl 9...pinsamt!! cyklade förbi ica o köpte bröd o ost...försökte där verka nykter..haha. Sen vinglade jag hem. Så igår var det after work med jobbet men då kände jag att jag nog får hålla mig hemma o ta det lugnt med spriten!


Kommentarer
Postat av: Jess

Nice med skåne då :) Kräftskivan är hos Helene o Tomas, ska bli riktigt gött faktiskt... Gör du nästa lördag?? alltså den 9..

2008-07-31 @ 21:36:09
Postat av: Jess

Näe tänkte ha kalas/inflyttningsfest på lördag om du var sugen... men förstår om du vill va hemma o mysa också!

2008-08-02 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback