Long time...no see

Eftersom alla andra (Fanny o Lina) återupplivat deras bloggar med HLR eller nåt så får väl jag skriva några kråkor oxo...

Startat äldrevårdspraktiken denna vecka... tiden går fort! Helt ok ställe! Ska jobba på AVA i sommar, kul =) men scary =S kommer bli tufft, men det är ju SSK jag vill bli så då får man väl gå ut när alla andra gör det lixom...
Förra veckan firade vi att alla vi vänner fått jobb i en stor fest som Erik hade. Nu är det mindre än 4 månader tills examen!! weiii
igår va de fika i västerås med Julia från Stuttgart, trevligt. Riktigt mysigt fik det där.."Kalle på Spången".

Helg nu. Skulle vilja jobba, men ingen har ringt...I NEED MONEY! Detta är till viss del orsakat av mitt väääldigt utdragna tandläkarbesök i måndags. Tog äntligen tag i att gå och JA!! det blev apdyrt, smärre 3 papp för mina lagningar. Men jädrans vad jag ska va noga med tänderna efter de lagningarna:

* Inga fler hål!
* Godis 1 g/vecka ...typ.. hihi
* Inte så mycket småätande, så att frätning sätts i gång var o varannan kvart!!
* Tandtråd ska bli min bästa vän!
* Floursköljning 2g/dag
* Flourtuggummi
* ...o till sist...tydligen gnisslar jag tänder lr biter ihop i sömnen lr nåt... hur som helst... SLUTA MED DET LINN!!??

bye bye mates...to be continued

Kommentarer
Postat av: kaninen i nalle puh

Jag det var sannerligen hlr jag använda för återupplivandet men dessvärre verkar hjärtfelet bestående och nu arbetar det endast på halvfatr och mitt arbete med bloggen blir då endast såklart halvhjärtat.
jag hade också en sådan plan för tänderna. i ett par veckor. sen så flyttade fokus till magen och därmed mat jag åt och efter det till tån och då blev fokuseringen träning. Mne jag hejar på dig och hoppas på att du klarar av att hålla problmet tänderna så centralt som möjligt.
nej nu ska jag fan sova. puss

2008-02-12 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback