.....kommer inte på nån rubrik

Nu skall jag dansa ner till stan o köra ett jumpa-pass. Igår skulle jag haft premiär på mitt nya spinn-pass men eftersom knät fick för sig att få ett återfall av löparknä-syndromet förra veckan så fick jag byta bort passet igår. Vilade några dagar samt gymmade lite för att stärka musklerna runt knät. (Ska även fortsätta med detta är det tänkt). Igår var jag tvungen att testa passet iaf... o då gick det faktiskt bra...(yaaay) men jag körde ändå inte mitt pass på kvällen, för jag antar att 2 pass hade blitt på tok för mkt för mitt knä. Så jag hoppag s det håller sig i shack så att jag kan köra mitt pass nästa måndag! Tills dess får jag väl träna lite olika saker... (utom löpning tyvärr) för om jag inte tränar alls blir det sämre.

Sen hoppas jag att jag får se en glimt av stefan holms final!!! Börjar ju jobba kl 14.20 så han får bannemej hoppa på raskt!! Jobbar 2 dagar, sen ledig 2 dagar igen...innen jag kör en till helg med jobb. Ska till stockholm o träffa gamla vänner på fredag, mycket gemytligt!

ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback