Sista praktiken på denna utbildning =)

Imorn bär det av till Karsudden, Katrineholm för mina sista 4 veckor som praktikant! Kommer bli spännande...men nästan mest "spännande" blir trippen dit. Först inlines (lånat av Fanny) ner till tåget, sen tåg till K-holm o sen inlines igen till sjukhuset... Hur många satsar pengar på att jag kommer fram oskadd OCH i tid??

Idag va det info om psykiatri-praktiken, kan inte ens föreställa mig hur det kommer att va...trots att folk har berättat! Det är så långt ifrån min värld... tror ju på nåt sätt att alla människor är snälla. Ja, vi får se hur det blir!

I helgen va det spin-maraton...6 timmar. Jag cyklade sammanlagt i 2 timmar, riktigt skoj!! Efteråt va det libanesisk mat, vin, öl o sen va man som en klubbad säl.

Ska också försöka ta mig milen runt imorn kväll... måste kämpa på lite mer nu när det närmar sig varvet. Öka takten!! =) Men känner fortfarande av min höft litegrann..attans!! :(

Om allt går som jag önskar (med schemat på praktiken o så) så hoppas jag åka till K-D på onsdag. Jenny o Fredriks inflyttningfest! Sen vidare hem påt torsdag. Dop lördag. Vila, springa, fika hos farmor o götta mig. Ladda batterierna på riktigt för att orka gasa den sista praktiken (lr så blir den luuuugn...segt om man inte har så mkt att göra). Det är ju så det egentligen ska va på avdelningen. Vill ju inte direkt för patienternas skull att det ska va ståhej varje dag med bältesläggning o tvångsinjektioner o så...

Köpte en examensklänning igår, me like it :) Måste köpa skor o kofta sen också. Men nu när jag betalade räkningarna så blev de nästan inget kvar..... o vi fick pengarna i fredags... ja, jag säger som Alex. Det får bli nudlar o sjörbjugg fram tills nästa bidrag.. *suck*


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjipp! Kommer gå bra bland psyk patienterna vet du... Är dte Greta dopet du skriver om?? Är inte det söndagen den 18?? Säger mamma iaf...

2008-04-29 @ 21:36:10
Postat av: Anonym

nä, det är min kompis dotter (Nathalie) som ska döpas på lördag. Maddes dotter... Gretas dop kan jag tyvärr inte närvara vid. :( Är i Gbg då...blir mkt åkande annars. Japp, det är helt ok på psyk-avd!! kram

2008-04-29 @ 22:05:44
Postat av: Jessica

Ahh då är jag med... just ja Göteborgsvarvet den helgen va?? En annan ska ner till Stensund över dagen sen förmodligen 25 års fest o sen dop söndag *haha*

2008-04-30 @ 08:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback