Singel...praktik...fjällen och nedräkning!

Detta inlägg blir av blandad karaktär...
Nu va de längesen jag skrev...igen! Har hunnit med o vart hemma över påsk. Trevligt =) förutom nageltrång som gjorde att jag inte kunde springa så mkt som önskat. Alex sprang dock 2 mil! Han ligger i ett bättre läge inför göteborgsvarvet än mig....men men... Vi tog långpromenad (jag , mamma o alex) som syns nedan på bilden. Mysigt! Resten av bilderna är från förra helgen då jag, fanny, erik, peter o johan va uppe i härjedalen..närmare bestämt i ljungdalen. Det va sååå härligt! Körde skoter en massa o njöt av mat, vin, TP, snö o sol! På fredagen va vi uppe vid en glaciär, Helags fjällstation (de stora fjället som syns där nere). Några nära döden-upplevelser hann vi med också... fan va man e ynklig när man är sådär ociviliserat! På lördagen tog vi en sväng till Funäsdalen =) syns också på bild där nere.

Annars gör jag nu praktik på vårdcentralen i Tunafors. Trivs super! Så himla intressant, roligt o lärorikt, och har även en superbra handledare! :) Man får se mkt olika saker. Igår satt jag med i rådgivning o i torsdags var jag på barnavårdscentralen tex.

Tiden rusar på med stormsteg mot göteborgsvarvet och jag e inte så fit som jag hoppats. jaja... gör så gott jag kan iaf. Nu ska jag ut en sväng o springa tänkte jag! spännande om jag kan klå förra årets tid...
Jag är iaf tacksam för varje dag som går att jag är frisk o kan träna, vad hade jag gjort annars? Bävar för att tex bryta mig lr stuka nåt... fyfy! Singellivet är ju inte altför skojsigt...men jag är glad att jag har mina vänner o min familj. Den lyckan man kanske får när man är kär (antar jag) får jag nog på nåt vis av endorfinkicken av träning. Så tack gode gud (om det finns nån sån) för att jag kan träna! Det enda hindret till att jag skulle se riktigt fit ut är ju att jag är en liten godisråtta... men nåt kul måste man ju ha!

Nedräkningen är i full gång! Förra lördagen (den 5:e) var det 2 månader tills våran examensdag om man vill se det så. Annars kan man också säga att det är 8 veckor kvar!! Längtar...men är också lite glad att det är en liten stund kvar. Innan dess ska jag ju avlägga 4 veckor på Karsuddens värsta avdelning (folk skrämmer upp mig). Känner mig egentligen inte nervös...men nu börjar man nästan få anledningar att va lite rädd ändå... Jag ska iaf gå in med en hård min och va på min vakt!

Jag o jenny snackade om tjej-vandring i Norge lr nåt i början av hösten...eftersom det kommer bli dåligt med ledighet i sommar. Nån som vill hänga på?
Ska också bli tjejklassikern med start i höst, Lidingöloppet (tjejloppet), och avslut sommar 2009.

Igår va de film hos Fanny, mys. O idag blir de nog minigolf!
Sköt om er allihop o skriv en massa kommentarer.... om än inte det jag skrivit om så kanske om nåt annat :o)
kram





Kommentarer
Postat av: Jessica

BRAAA, håll den uppdaterad nu *ler*

2008-04-13 @ 10:20:02
Postat av: Linn

Jessica: Börja blogga du med vettja!!

2008-04-13 @ 14:29:45
Postat av: Jessica

Haha, njae det är inte riktigt min grej tror jag men man ska aldrig säga aldrig hehe

2008-04-13 @ 16:39:20
Postat av: f

om jag hinner så följer jag med

2008-04-14 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback