Värmland here I come!

Imorn bär det av hem till skogarna... skriver mer då! Förhoppningsvis kommer några bilder på katt-bebisarna oxo =) Ska bli sååå kul o se dom. Har än så länge bara hört dom i telefon...dom piper så himla gulligt...tänk så oskyddade små varelser. 4 st. blev det förresten, o Sally är stolt mamma.

Nu ska jag snart hem till Sara o träffa hennes barn som jag ska va barnvakt åt när hon gifter sig om 2 veckor...

var igår ute o sprang en mil i vilsta med erik...fan va jag blev trött!! ja det är bra för mig o träna med nån som har mer fart i benen... men inte lika bra för han kanske. haha vi satsar ju på 1.40 nästa år i gbg-varvet! (enligt erik) nä...inte riktigt tror jag...

har suttit hos fanny o solat på balkongen *mysigt*

ha de gött!!

Kommentarer
Postat av: Lina

en mil. shit ni är galna. men mkt duktiga. jag vill med ha katt. hur mår råtorna?

Postat av: fanny

nej du e mysig

2007-05-24 @ 14:05:04
Postat av: fanny

uppdatera

2007-05-27 @ 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback