Oh shit.... vad har jag gett mig in på???

Oh shit.... vad har jag gett mig in p???

Ja, det är väl bara o köra järnet!! Läste idag att det finns 35 orkestrar runtom varvet...så man får hoppas på att dom kan peppa mig runt =) Spänd av förväntan...det enda målet är egentligen att komma i mål över huvud taget. Sen får man ta det där med bra tid osv. nästa år...

Lite träning inför mitt PM:

mål: att ta mig runt innan målet stänger!

syfte: att testa och kartlägga mina gränser + att få uppleva en sån folkfest!

metod: att springa helt enkelt..inga konstigheter =) börja sakta så att man inte går in i väggen efter halva.

diskussion: ja, det var ju det där med problemformulering...hmmm o problemet är väl egentligen inget annat än att jag e lite knäpp som hittar på såna här saker!

Ha en bra helg allesammans! Det ska bli himla gött o käka mat på restaurang efter loppet.

Hade möte angående Österrika idag...blir nog skoj! Ska resa runt lite innan =) Italien o kanske slovenien...ja det blir det jag känner för då...

Kommentarer
Postat av: fanny

opponerar: ja du måste definera vad springa och folkfest är för dig.
lycka till. puss

2007-05-11 @ 17:40:52
Postat av: fannsan

du måste skriva mer

2007-05-14 @ 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback