kommer inte på nån kul rubrik...

Insåg mitt snabbt växande ohälsosamma liv...med godis, fel mat o annan skit! O jag är ju inte en sån person som kan stoppa i mig sånt...det märks ganska fort tyvärr.
Så nu har jag gjort några ändringar..o efter 2 dagar så känns det faktiskt riktigt fint och motivationen (inte för att jag vet vad jag egentligen kämpar för..mig själv tror jag) är på topp och jag e envis som en åsna =) hehe

Glömde ju berätta att jag i helgen på väg till Gbg stannade till i Falköping hos jossan på fredag till lördag. O jag fick följa med henne till verkstan o göra en ring...alldeles nästan helt själv! Himla kul o stolt kände jag mig att den blev så fin! Med mitt namn inskrivet... har kort på mobilen när jag siter där o grejer...men jag e lite för dum för o få det till datan o lägga in...
Såg på desperate ikväll, alltid lika spännande!

natti natti

Kommentarer
Postat av: fannsan

hej mysiga linn
ska bli så kul i helgen. du skrev ej att jossan va guldsmed för dem som inte vet (lina tex).
det blir tungt imorgon, klockan börjar närma sig två och jag har druckit vin. dra eller dålig kombination? puss

2007-05-16 @ 01:38:42
Postat av: Lina

tack fanny;)

bra att du är envis, jag har ätit en godispåse precis och en några mackor mitt i natten. Ge mig styrka! Men jag tänker ena stunden att jag skiter i det..men sen nästa så tänker jag..att jag vill vara fin och smal och att man mår bättre av nyttig mat..ge mig balans!

2007-05-17 @ 00:21:59
Postat av: Lina

går du på vv-möten? tror jag måste det för att klara det hela...men det kostar ju lite. Men kanske ska man priortera det...lycka till! Jag ska få besök i helgen så jag börjar på måndag. Har du hört den förrut? kram kram

2007-05-18 @ 08:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback