friday night...

ja, nu ska jag nog snart hoppa i snarkebingen...
har ikväll haft spinning, suttit i telefonkö till birka cruises...bajs! sen har jag lagat lite couscous-sallad och städat lägenheten + hos råttorna. känns så skönt o slippa sånt i helgen!! Så nu ska jag bara göra vad jag vill, slappa, åka gokart, träna på söndag...o helst plugga lite. =S har lite "ångest" över det... nån som har lust att göra mitt o fanny PM?? tar gärna emot aintresse-anmälningar. (betalningen får vi väl ta i natura då det är det enda jag kan erbjuda eftersom jag är pank). Säkert kul egentligen o kul o jobba med Fanny, men jag har bara inte den energin som jag vill ha till att sätta mig ner o läsa en massa. måste ha damp lr adhd lr nåt...
men vad gör man? är väl bara o ta tag i dreten så det blir klart nån gång. lär väl få råplugga under veckan nu innan man ska åka hem till ack värmeland...

gud vilka tråkiga inlägg jag skriver jämt...ja nån ska väl stå för dom oxo.

night night n don't let the bedbugs bite! see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback