Fin helg i Götet

Fin helg i G?tet

Jättekul helg i Göteborg =)
Jag är stolt som fan att jag tog mig runt, inte jättesnabbt...men dock jämn hastighet och pigg o glad va jag hela varvet. Inte en enda gång funderade jag på att stanna eller att de va tråkigt! Det är verkligen värt all träning man lägger ner här i skogarna annars. Så det hoppas jag blir av nästa år oxo!
(bilderna kom upp på nätet idag....fy de va de värsta bilderna jag nånsin sett på mig själv..haha såg helt störd ut...så dom vill man ju inte köpa).

Vart i skolan idag o träffat kära friends =)... men trist nog är kursen så himla seeeeeg. O jag har ingen koll alls på vad vi ska göra lr så. Men det får väl lösa sig på nö könstigt vänster...

har ikväll vart o handlat...planerat lite middagar. trist o laga mat till sig själv men om man planerar så brukar de iaf bli lite bättre mat.

natti natti ska förresten kanske på kryssning...har inga pengar just nu men ska ändå försöka byta bort mitt spin-pass så att jag kan åka!

Kommentarer
Postat av: Linn

den här bilden tog mamma...så den va inte en av dom från hemsidan...

2007-05-14 @ 23:44:54
Postat av: fannsan

bilden är jätte sin på dig. Idag fråga erik varför ja ej ahr en bild påå mig på msn. det måste man ju ha sa han. Jag blev stum och utan förklaringar. Kna du förklara för honom?

2007-05-15 @ 20:14:55
Postat av: Lina

bra jobbat! jag är alltid superimpad av alla som är bra på att löpa. Jag ger upp direkt! ska man inte ha bild på sig på msn?

2007-05-17 @ 00:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback