birka kryssning & kattungar

image57


Japp, då va man tillbaks från både Värmland o en tripp till Åland. Har inte kunnat lagt in några bilder lr så i värmland (seg data) så de kommer lite nu. Skulle vart blåljus-kryssning men det liknade snarare en resa med PRO... jaja...de va ju trevligt iaf, fin båt, god middag, soldäck med pool o sol-lampor...gött =) sen va de lite fest på kvällen!!

Så nu ska man väl sätta igång med skolan igen då...fy satan va de går segt framåt asså. men måste försöka köra ett race imorn!! ska gå upp tidigt o gå till skolan...

på lördag fyller Erik år så då blir det nog lite kalas oxo. Men annars mest plugg i helgen.

orkar inte skriva mer noggrannt nu...får ta det en annan dag när jag e lite piggare. Allt va iaf bra i värmland o katt-bebisarna va jättesöta! ha gått lite åt fanders med min diet de senaste dagarna...känns inge bra allt, men jag har bestämt mig för att inte deppa ihop över det utan bara ta nya tag. gick ju så bra förut!

natti natti kramar

Kommentarer
Postat av: Linn

glömde skriva att vi höll på att inte komma med pga. att det va 23-årsgräns o alla va inte det. Men de fixa sig =) hände oxo en incidens med en rollator... oupps

2007-05-30 @ 23:30:59
Postat av: Lina

hörredu. Se på bilden med dig i grönt linne. vad är det du har tänkt banta bort??

Postat av: fanny

oj ja snutt dina bilder. lägga in mina egna snart

2007-05-31 @ 18:27:10
Postat av: fanny

o dom e så söte dine kissar

2007-05-31 @ 23:22:01
Postat av: Linn

till Lina: på det kortet kanske de ser bättre ut än vad det är... vill egentligen bara få bort de som satt sig runt mage o rygg sen jag började skolan. Typ 8-10 kg är det. men nu har jag ju mer muskler så jag behöver inte gå ner allt de i vikt. kram

2007-06-01 @ 08:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback