party p? g?ng!

party p? g?ng!

Ja den 17:e april ska jag o Jamilla följa med på den här kryssningen! Oscar oxo. Har anmält oss med folket på AVA, blir säkert skoj =) Så istället för att hänga med Fanny o co på en härlig relaxande kryssning (som jag gärna hade velat om jag inte vart singel..men numera känns det som att man måste ut på galei om man itne vill va ensam resten av livet) så lär detta bli raka motsatsen!! Poliser, sjuksköterskor, bramndmän, vakter m.m. som vanligtvis sitter hemma med familj verkar släppa loss järnet på den här båten! kul men lite scary oxo faktiskt...ja tur jag har Jamilla där!!

Nu måste jag ta o boka bussen till Karlstad till helgen!! Kul o träffa jenny o ev Madde =) Ska oxo hälsa på Hanna, Patrik o lille Viktor.

Måste plugga lite vårdvetenskap innan jag ska till "jobbet" känns skönt med sista veckan nu faktiskt på nåt sätt. Har lärt mig massor på AVA, men operation ska oxo bli najs. Sen e det bara o ladda för de sista 5 veckorna i nyköping...blunda o köra på..tänka på nåt annat. Men förhoppningsvis kommer jag hem över påsk, det behöver själen. Sen kommer ju denna kryssningen oxo som lättar upp stämningen. O plupp så e det slut på praktiken hoppas jag =) Har hört att Manteln i nyköping ska va bra...det känns gött iaf.

puss o kram på er alla! får se när jag hinner skriva nästa gång. På fannys sida finns bild på oss som är tagen på raw i helgen, var där o snackade, tog de lugnt...mysigt!

(Helgen bestod för övrigt av Fias sexparty=köpte grejer fast jag e pank, The grudge 2=fy satan va läskigt, mat på O´learys=gott men dyrt, boxning o spinning= box lika gött som vanligt! melodifastivalen hos fanny o johan= yes, the ark vann, första gången nånsin nån jag gillar vinner)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Linn! Fannys syster här, kom på att jag kan kolla fannys kompisars blogg med när jag har trist här på jobbet..

Den där resan låter schysst..men socionomer verkar inte vara välkomna;). Vore kul om ni kom hit i vår!(din bror läser väl i lund?). kram kram

Postat av: Hugo

Hej Lina!

Allt bra?

För din info, du har blivit utmanad av mig, läs min blogg.

Hälsningar

Hugo

2007-03-16 @ 00:21:03
URL: http://hugo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback