Me like it!

2:a dagen på operation idag...åhh, känns riktigt som min grej. Skulle verkligen vilja läsa till narkos-syrra. Men det verkar va svårt att komma in på den utbildningen... Har än så länge bara varit med på 2 bröstoperationer...men det känns verkligen intressant!! Operations-syrrorna står mest o langar grejer o tar emot kroppsdelar o sånt...oxå ett intressant jobb men det verkar som narkosen har lite mer kontakt med patienterna än op-syrrorna, dom står ju mest i såret o grejar. Ja, det är iaf härligt att man bara har 1 och 1 patient i taget och alla sköter sin upgift, till skillnad från en avdelning där man har så många...rörigt!
Nej nu måste jag dra till praktiken!! jippi!! (fast trött blir man av att stå hela dan)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Lina

fan vad jag tycker ni är coola. Önskar jag tålde blod och armar som inte sitter fast vid kroppen...men så är inte fallet tyvärr. Lycka till! kram kram

Postat av: fanny

låter jätte intressant. du måste berätta mer...

2007-03-21 @ 17:44:02
Postat av: Marcus

Hejsan! Vad roligt att du trivs. Du får satsa på narkos utbildningen! :) I alla fall söka den.

Önskade jag skulle vara lika beräknande och cool när det kommer till riktig operation som när jag sitter och ser på House.:P Får väl inse mitt öde att jag kommer "bara" vara hobbydoktor.

2007-03-22 @ 15:39:53
URL: http://www.toiletpaper.se
Postat av: Marcus

Utmanar dig. :) Kolla in min sida:
http://www.toiletpaper.se/?p=707
Där kan du läsa hur du ska göra.
Kram!

2007-03-22 @ 17:35:30
URL: http://www.toiletpaper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback