Helg igen! det är då jag brukar hinna med ett litet inlägg här. Skriv gärna lite kommentarer =)


Hade inga vidare nya bilder så jag la in en gammal bild från i somras... =) Saknar sommaren o vill nu att våren ska komma. Även en bild fån bygdespelet "Amerikabrevet". Snackade nyss med ing-marie och hon övertalade mig lite att inte sluta med spelet ;) Jag vill ju gärna va med men det är svårt att ta ledigt en hel vecka. Hon sa att det är ok om jag är med fr.o.m. torsdag kväll o då kan jag ju tänka mig att fortsätta i år och nästa. Nästa år är det ju 20-årsjubileum så det vill man inte missa! Men då är jag ju klar SSK, jippi!! Så det kan va lite svårt att få ledigt då, men man får hoppas på det bästa och att man kan få helgen ledig. Så nu hänger allt på Morgan, min främsta motspelare...är han med så hänger jag på...annars tycker jag synd om den nya skådisen, eftersom jag inte kommer va med o öva måndag o tisdag.

Badbilden är tagen i "Ommen", eller i "Blomma" som vi ög sier där hemme. en liten parantes bara...

Igår va jag hos Fanny o vi + johan o erik spelade spel "Med andra ord" tror inte jag har skrattat så mycket på lääänge =) vad rolig man blir i stressade situationer o när man ska förklara nåt då. Handlar alltså om att man ska förklara ord på tid...fast med andra ord helt enhelt ;) hehe ja erik fick ju kram i kinderna...då trodde jag att jag skulle pissa på mig!!

Idag ska det bli plugg...men jag e lite sen..massa undanflykter för o inte plugga. MÅSTE!!

I måndags va jag på intervju för Tanzania-grejen, guuud va kul om man kommer med. O fanny ska på intervju nästa vecka..kommer gå super!! De va 18 uttagna till intervju av 35 sökande, jippi! o 12 kommer med...så vi måste alltså slå ut 4 stk..nån som har nån plan?? tacksam för tips!
Nu e det klart att jag får jobba på AVA i sommar. Har 2 veckors praktik kvar där..sen blir det Operation.
Idag ska jag nog träffa fanny o ia, trevligt...ikväll alltså...när jag pluggat...*harkel*

Take care m8s!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej
Hoppas allt e ok med dej.
Jag kommer hem nu i veckan sa om du atr svängen hem kanske vi hinner träffas?
Jag stannar ett par veckor.
Ha det bra och lycka till med Tanzania grejen ;-)
Kram Lisa

2007-03-05 @ 12:47:07
Postat av: Linn

Hej!! Kul att höra från dig =) Tyvärr så hinner jag nog inte åka hem nåt. Ska verkligen försöka åka hem på påsk...men innan dess e det helt kört känns de som. Praktiken tar så mycket tid oså måste jag få gjort lite inlämningsuppgifter innan man ska börja pendla till nyköping. Men jag ska till Karlstad om 2 veckor o hälsa på jenny. Evigheter sen sist o det har jag planerat in sen länge =) Så om du ska t k-d nåt så hör av dig. Hoppas skolan går bra o resan upp hit! Man kan flyga från Oslo, torp till Bremen nu va? Smidigt i så fall... Kramar

2007-03-05 @ 13:53:17
Postat av: fannyfanny

hoppas vi komemr med. och rättelse. bara 16 till intervju.
puss

2007-03-06 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback