Falköping

Har i helgen vart på jossans 25-årskalas nere i Falköping. Trevligt att träffa alla igen..det gamla gänget från gymnasiet =) Fredagan blev det utgång på Harrys efter fest hos Sara (där befann sig även Ia, Fanny, Erik, Madde, Peter, A-K o hennes Erik, Anna och Linda...drack inte så himla mycket men jag blandade nog lite så igår morse när jag skulle upp, packa o med tåget så mådde jag pyton. Fick ta sats o springa upp o slänga ner lite saker och var 5:e minut fick jag lägga mig ner igen för att inte stupa...skakade och hadde en rejäl huvudvärk så jag inte kunde titta, FY! Så jag hade egentligen ingen koll på vad jag hade med mig till Falköping, frukosten gick inte ner men efter massa vatten, ipren o kaffe kom jag med tåget ner, de va inte helt fel o sova på tåget då. Mådde jättebra resten av dan..knepigt, ingen lång bakfylla. I Arboga fick jag köpt lite frukost oxo =) Hos jossan käkade vi tacos, godig, chokladkaka (som sara bakat, mums!) spelade spel som hon fick av oss o festade. Hade kramp i magen efter några spelomgånger, hihi. De va samma spel som Fanny fick av oss "Med andra ord", gud va kul!!
Det va jag, Marcus, Jos, Kedden, hans syrra, Sara, Staffan, Joel och klasskompisar till jossan där. Marcus tog några kort...jag glömde kameran, så förhoppningsvis kanske jag lägger in nåt kort sen här, när jag flirtat lite med Marc ;) Sara o Staffan ska gifta sig berättade dom, stort Grattis!! Dom är så söta...och jossan o kedden oxo!! Själv känner jag mig fulare och tjockare än nånsin (gått upp 10 kg. under min studietid) och ensammare än nånsin av nån konstig anledning...trots att man har massa vänner som e underbara. Några kramar av en kille vore helt enkelt inte fel... Massa hål i tänderna känns det som jag fått av allt godis ..isar som fan, så nu får jag skärpa mig! Rycka upp mig lite!

Helgen har annars varit riktigt vårvarm! Tog en promenix idag själv i Falköping (klarar inte av att va inne en hel dag) Dom andra låg o degade i soffan =) gjorde jag oxo sen... Det var iaf underbart skönt att va ute i solen i t-shirt! Efter några timmar på tåget kände jag mig väldigt rastlös...tittade in hos fanny o johan o sa hej, sen cyklade jag hem.

Nu ska jag sova o upp till praktiken imorn igen...kul!! men lite jobbigt oxo. Har fått schemat för Nyköping..ojoj, det blir mycket ändringar där...hu jeda mig! men det får gå det med hoppas jag...

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du var vacker som aldrig förr tyckte. några extra kilon såg jag dock inte röken av. Måste lagt sig på ställen jag inte kunde se.

Jag kommer lägga upp bilderna imorrn. Kolla in då så kan du ta de du vill ha.

Det var jättetrevligt att ses och jag hade riktigt roligt på festen. Kram på dig vackraste!

Postat av: Lina

sänder lite peppande tankar till dig linn! Tack för ditt inlägg..känns skönt att folk förstår en ibland, gör saker lättare!
Nu ska jag ut i solen. KRam på dig från Lina
ps. Bra inlägg där från marcus...

2007-03-26 @ 13:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback