sommar, teater o en gnutta semester



Lite härliga sommarbilder från förra sommarn i hopp om att jag ska ta fina bilder i år med =) så fort jag gör nå annat än jobbar...
1. Fanny framför slottet på Karl Johan i Oslo,
2. Allsång på skansen.
3. mamma i folkdräkt (blomskogsdräkten)...verkligen inte hennes stil så de lär väl bli enda gången man får se henne i dräkten haha, bäst o bevara kortet ordentligt!!

Snart får jag komma hem!! Men först en helg av jobb...det får gå bra.

Hemma blir de kanske lite partaj i Fredriks stuga, ev. en tur till Oslo (inte dyrt m bussen dit...de e bara där som det är för jäkla dyrt!) Annars ska jag bara ägna mig åt o va hemma, o sen spela teater på kvällarna. Sjukt att om en vecks spelar vi upp...känns sååå långt borta! Ska inspektera fam perssons stora båt o hoppas på en provtur.

Har idag städat hela läg, hos råttorna o tvättat. Skurade tom....det brukar jag annars slarva med. Men blommorna på balkongen går de dåligt med...jaja allt kan inte va perfekt. Bättre att jag vilar mig när jag e ledig. Ska luncha m stina imorn, trevligt! Till skolan o fixa lite o sen ska jag knåpa med passet, snart e de klart, gött! Då ska de bara övas in men jag tänkte köra igenom det på lördag...spännande, upp till bevis!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: eriko

hej hopp gummi_____!!!
om precis en vecka ar jag hemma i eskilstuna igen!!! hur ser det ut for dig i juli mycke eskilstuna och jobb eller? =) fan vad vi ska trana ar verkligen sporrad att fortsatta i samma tempo som jag gjort har...lovely!!!
hoppas allt ar bra och kanske kan samla ihop nagra och dra pa semetser i augusti nan gang? kram kram =)

2007-06-29 @ 04:51:53
Postat av: fanny

jojo. jag ska nu sova o vila mig. ikväll är det fest. kom hit. puss
ps satan vad jävla smal jag är på kortet. hur i helvete gick det till?

2007-06-29 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback