here i come...

bokade resan inatt..nästan i sömnen...efter mycket tjorv fram o tillbaks om vart jag skulle åka. Ville egentligen till Kroatien (havet) , men de va så satans dyrt!! Till slut blev de den billigaste resan som toppade, Budapest! Så får jag se sen vart jag drar vidare innan jag ska showa upp i Graz veckan därpå. Jag resonerade som så...för de pengar flyget till Kroatien skulle kosta så kan jag resa med tåg från budapest till kroatien eller nån annan stans om jag vill.

Ska iaf bli så gött att inte ha nåt planerat utan bara se vad som händer...nån som vart i Budapest? ja, jag har ingen aning om hur de är där...fint? dyrt? billigt? i'll see...

sköt om er xxxx

Kommentarer
Postat av: lisa

Moin, gud va avundsjuk jag blir, jag vill ocksa aka pa semester... min semester blir att kunna aka hem. Det är ju ocksa skömnt men inte precis semester...
Ha de gôtt
Kram Lisa

2007-06-21 @ 12:48:07
Postat av: Linn

ja då, det blir skönt... fast egentligen har jag inga pengar, men det blundar jag för just nu =S men skönt för dig o komma hem till Sverige oxo, här är det ju fint o i värmland är det avslappnande tycker jag...även fast det är många man vill träffa o mycket man ska hinna med, så är det så lugnt, skönt o tyst! kramar

2007-06-21 @ 13:15:57
Postat av: fanny

jag har varit i budapest. har ju sagt d. älska stan. vackraste jag sätt. lite billigare än här (tror jag) ska höra med maria hennes mamma komma därifrån. det blir pörfekt du. thing.

2007-06-21 @ 17:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback