AVA

Japp....idag ska man börja på AVA. 2 st. utbildningsdagar...sen börjar jag på riktigt, nervöst!! kommer jag klara av det?? Ja, det får väl gå helt enkelt. Detta är väl inget om man jämför med vad som komma slkall nästa år...urkkgh (får kalla kårar när man tänker på det...där kan man snacka om nervositet) Jommer jag döda patienterna då?? Jag somnte kan nåt...

Igåt hjälpte vi Erik med att bära in hans flyttlass från skåne...möbler o dyligt. Han har oxo med sig sötis-tjockis-hunden Simba., Gos!!

Va oxo på sista boningspasset för sommaren igår...så nu får jag vänta till hösten. Vem/vad ska jag boxas på i sommar?? Nån som vill ställa utt som kudde? jag har ju ett par handskar redan. =)

På lördag blir de stadsloppet i Karlstad. Brorsan, moster, hennes man ska oxo springa. O sen ska jag på viktors dop på Hammarö, så jag har en bra anledning att kuta riktigt fort för att hinna till dopet!!

Har hänt massa mer sen jag skrev sist...bla vart barnvakt hela lördagen, o även vart på bröllopp. Fredag va de brännboll i djurgårdsparken...jag o fanny grillade. Lite vin, öl osv. Sen sprang jag med erik i torsdags på kvällen, riktigt skönt!!

Ja,detta va en liten resumé av min senaste tid...måste ila iväg nu.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Fanny

jaha så du ska bort i helgen. ja då får leka innan de då. puss

2007-06-11 @ 16:48:35
Postat av: Lisa

Tjenare, det va längesen sist.
jag skickar ett mail :-)
Ha de gött

2007-06-14 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback