värmlandsregn o teater...

Regnet de bara öser ner...lalalalalalalala la la la la... sen kommer jag inte ihåg mer av den låten. Men jag försöker o hålla god min. Tänka på att jag faktiskt är ledig, kattungarna är hur söta som helst....trots att jag vräker i mig godis, så går jag ändå ut o springer eller promenerar i ösregnet (ibland). O på lördag blir de lite kalas med trevliga vänner... men jag säger som Fanny..."man får ju inte hudcancer iaf"!

På repetitionen i tisdags så gick de inge vidare...jag kom av mig mitt i låten (aldrig hänt) men så ska de väl va första gången, hade tydligen gått piss för de andra i måndags oxo när jag ej va med. Men ikväll o resten av veckan....då jädrans kör vi hårt!!

Va igår uppe i Karlanda o fikade hos Helene, Tomas, Caroline o Rebecca (släkt) mysigt... Va oxo med Hanna o lille Viktor till Charlottenberg o kollade in deras shopping-center...(som ser nästan exakt ut som det i Töcksfors....fast dom har H&M, Rusta o lite sånt) De enda jag köpte va ett linne för 29 kr på Cubus....de va va min ekonomi kunde bidra med...

Nä nu får jag ta o hitta på nåt...rastlös... gå till farmor kanske, leka med pissarna, eller glo på TV.

kramar


Kommentarer
Postat av: fanny

lycka till på teatern. puss

2007-07-05 @ 18:30:29
Postat av: Lina

vad är det för teataer?

2007-07-06 @ 08:30:23
Postat av: fanny

kom hit i helgen. puss

2007-07-07 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback