jobb, jobb o lite mera jobb

Som sagt så e det 7 dagar i sträck jag jobbar nu. Först onsdag kväll...sen tors-tis dagturer...det kommer kännas som tusan!! Är redan trött o det e bara fredag... =S Idag va kaos o jag tog lunch (äntligen ) vid 3, de andra struntade i det..man slutar ju nästan då...men jag e så mesig ;)

Men jag ser fram emot smögen så jobbet går nog undan, yaaay!!  Blir lite dåligt med sömn när man går upp vid 5 varje morgon så därför har jag tatt power-naps när jag kommit hem...idag va dä riktigt gött!! Känns inte at det e fredag...men denna helg kommer ju bli rakt igenom som veckodagar. Ä så jäkla godis-sugen bara!!

lev väl/Linix

Kommentarer
Postat av: Lina

hej linn! jättekul att du var här på besök! Synd att det inte var längre bara. Hade varit kul att se dg på scenen..alltid så impad av dem som är bra på teater. ha det gott nu. kram kram Lina

2007-07-27 @ 12:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback