snöstorm grande!

Ja det är vad det va när jag gick från Ö&B nyss...men då är det ju ännu skönare o komma in när man vart ute i flera timmar. vrålhungrig är jag med...köpte några fikon på öb som jag snaskade på för o inte hungra ihjäl (beroende av fikon tror jag..) Men nu e kycklingen i ugnen..o film blir de ikväll. Fick oxo meddelande från anders...då ble ja gla' =)
Glömde oxo skriva förut idag att jag äntligen anmält mig till Göteborgsvarvet..betalt o klart!! oh jäklar =S
Men det är bara o köra på järnet nu...sprang iaf 1,5 mil igår, så det e inte alltför långt kvar till 2.

Luv ya!

Kommentarer
Postat av: fanny

Du lär ju vinne de varvet!
ska ni träffas idag?
puss

Postat av: Linn

Nä vinna gör jag inte...men förhoppningsvis kanske tar jag mig igenom det =)

2007-01-22 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback