Sista veckan...bye bye my lovers!

Ja nu är det bara 1 vecka kvar innan helvetet brakar lös...nej då, så illa är det inte. Ska bli spännande att få göra mer praktik, men eftersom jag vet hur jobbigt de förra 10 veckorna var så är jag redan trött innan jag ens startat dessa 15 veckor...pust! Men jag får ta det i etapper o se det från den ljusa sidan....o de första 10 veckorna slipper jag ju pendla, först 8 veckor på AVA. Så på onsdag blir det lite avskedsmiddag för hälften av min grupp ska sluta av olika anledningar o är gravida osv.... Sen ska jag försöka vila upp mig inför starten nästa vecka.

Så bara så att ni vet så kommer jag gå i ide nu o sen komma tillbaks nån gång i maj-juni när alltihop e klart =) kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det bra i idet(skriver man sa?)
Jag hoppas vi ses när du kommer ut igen da kanske jag e hemma i svedala. Kommer kanske kanske hem en sväng i mars ocksa.

Jag ska som sagt själv ga i pluggar ide men det är inte sa kul som praktikide

Kramar
Lisa

2007-01-16 @ 18:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback