Kryssning

Kryssning
Jaa..nåt sånt här kanske det blir som vi åker med??..har ingen aning men en båt blir det iaf, så mycket vet jag =) Ska bli trevligt med 24 timmar på en båt. Har aldrig vart på kryssning, så det blir spännande. Erik, Fanny o Johan o jag då blir det galna gänget som åker. Gött att man fick ledigt, jobbar ju hela helgen sen... Men det är den enda helgen som jag har inlagt i schemat så förhoppningsvis så blir det inga fler...om jag inte blir sjuk o måste ta igen timmar då. Just nu går ju calici på hela sjukhuset med intagningsstopp på en del avdelningar. AVA är tydligen den med störst utbyte av patienter o vi har inte intag-stopp...fy sjutton!! Men besöksförbud har vi iaf, nånstans måste man ju ta in patienter, alla kan ju inte stoppa intag....Vill inte blir sjuk o kräkas i 1 vecka =S

Innan jag drar till jobbet så måste jag till Marielund o skriva i min timrapport för januari, har ju jobbat 1 dag som jag vill ha lön för...attans att man nte kan komma ihåg det när man jobbar! Tänkte oxo kila inom team sprotia o fjäska lite..ikväll är det Friskis-kväll där med rabatt o då hade jag tänkt att köpa joggingskor lite billigare. Men eftersom jag nu ska jobba kväll så missar jag ju det. jaja..annars får man väl köpa dom till full-pris..kostar ju 1300 så det är ju inte kul o hosta upp precis!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: fanny

tack för igår. me love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback