julklappar i stora lass

julklappar i stora lass

Tänkte att jag skulle lägga in nån ny bild, då jag upptäckte att det va dåligt med nya bilder...får uppdatera mig nästa gång det blir fest o ta med mig kameran. Här e iaf en bild på julklapparna-06 i nystuga. Eftersom vi hade stora julkalaset i år (lr förra blir de ju) på juldagen ,var vi tvugna o planera vårat space i vårt lilla hus (som ser mycket större ut på utsidan än vad det verkligen är) så vi fick ställa granen i hallen, och därav blev julklapparna julgranslösa...men dom trivdes bra framför vedspisen oxo!

Igår hade jag mitt spinn-pass...gick rätt bra utom den där jädrans Bangkok-låten som jag inte får nån riktig kläm på. Var även på boxning...jippi, de e så himla sköj!! Delvis nytt pass va de...men lika jobbigt som vanligt...

Idag har varit en helt otroligt mastig dag! Hela dan har bestått av korvstoppning!! Den första dagen av introduktionen till praktiken har mest inneburit en hel massa datum med inlämningsuppgifter, seminarier o andra utbildningformer som i systemcross o HLR m.m. O imorn blir det en full dag igen...då kommer SSK från olika akut-avdelningarna o informerar, skoj ska det bli!! Har även vart o fikat idag m anders...trevligt mysigt =)
Nu ikväll såg jag på Guldbaggegalan..alltid lika kul tycker jag...men det tråkiga är att jag är dålig på att se filmerna som är nominerade innan själva galan. Skulle nog få ut mer av den om jag hade sett dom. De enda jag hade sett nu var "Storm" , "Göta kanal 2" och "Att göra en pudel". "Förortsungar!"  skrapade hem mycket i år. Haddy Jallow vann bästa kvinnliga för "Säga att du älskar mig" och Gustaf Skarsgård bästa manliga för "Förortsungar". O Sissela Kyla gjorde ett mäster-jobb som konfa!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: fanny

natti natti bella notte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback