Ia 22 år!

Ia 22 år!

Ja, idag har jag vart på utbildning i det sk. "Systemcross"-dataprogrammet. Ursch vad jag inte gillar datorer...avacerat! Men det får gå, man kommer ju trots allt jobba med journaler via data för alltid antar jag...eller nåt?? Skönt med en genomgång, även fast det fortfarande är ganska luddigt.
Ikväll har jag vart hos Ia som fyller år!! Grattis gumman! Fick underbar lasagne o sallad o bröd. På det blev det kaffe o tårta...o lite vin. =) mums alltihop
Till helgen blir det inflyttningsfest hos Ia o Emil men jag jobbar så jag kommer nog bara va där en stund. Ev. blir det en kryssning till Mariehamn på torsdag =) beror på om jag får ledigt....

Night night n don't let the bedbugs bite!

Kommentarer
Postat av: fanny

fin bild. ja har samma objekt med vid en annan gån. thats sick. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback