Avskedsmiddag

Ja, idag har ja vart o käkat på Akropolis...grymt gott, men tyvärr oxo grymt dyrt för en student som jag =S well well.... åt 2-rätters, toast skagen o sen nåt gott kött..mignon eller va de hette (kass på franska) black n white m klyftpotatis. Hur som helst så smakade de riktigt fint iaf. Mysigt o träffa gruppen..det kommer dröja nåt halvår nu innan vi går ut o käkar såhär igen. Imorn ska jag nog med mina små parvlar Fanny o Erik (puss på er!!) på en föreläsning kan man säga om psykiatri...det kommer vara 3 torsdagar, då bla. psykiatri-patienter kommer och berättar om deras upplevelse av vården. Kan nog bli riktigt intressant. Annars måste jag nog tillbringa min helg med att ladda inför praktiken....städa, frysa in matlådor o annat skojsigt :/

Ha det gött o sköt om er allihop

Kommentarer
Postat av: fanny

fint med rosa.
va trevligt på psyksaken tycka ja.
Ja har migge så vi får se om vi ses imorgon. Nu ska ja nog på systemet. puss

2007-01-19 @ 15:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback