AVA

Första dagen har vart mastig, intensiv, jobbig men kul! Fick göra en massa grejer redan första dan, som jag inte riktigt var beredd på...men det känns som att det kommer bli bra. Kommer nog lära mig jättemycket på den avdelningen!! Dom är oxo vana att ha studenter, vilket är skönt, rätt strikta med regler och byten av dagar för våran egen skull, grundar sig lite i att tidigare studenter har misskött sig.Vi kommer jobba i par och ha ansvar för egna rum där vi ska göra allt i stort sett...(utom läkargrejerna såklart ;) Dom talade om för oss att vi förväntas jobba likadant som de färdiga syrrorna...fast med handledare att luta oss tillbaka på o fråga. HJÄLP!! tänkte vi då, men man kommer nog in i det sakta men säkert...O på ett sätt känns det skönt att nu äntligen så kommer man rejält framåt i sin utveckling..inga krusiduller utan nu e det pang på rödbetan!! Imorn går jag kväll, sen får jag vila lite i helgen =) Kan ju tala om att bara efter idag så e jag helt slut! Är man så vek som student o inte står pall att gå upp kl 5?? jaja...trött lr inte...det lär det ju bli ändring på snart iaf. Längtar tills då man vant sig lite mer vid o gå upp tidigt o jobba kväll osv... Sov nu i eftermiddag flera timmar när jag kom hem haha! Så nu e jag ju pigg!! Men ska ändå försöka räkna får lr nåt.

Puss o natti

Kommentarer
Postat av: fanny

nu ska vi vara starka. Många dagar framåt..

Postat av: Lisa

Det later bade interessant och jätte jobbigt!
Jag önskar dig lycka till och var snäll mot de stackars patienterna ;-)
Kram Lisa

2007-01-29 @ 13:12:36
Postat av: Linn

Tack Lisa!! Det behövs =) ja, jag ska försöka va snäll mot dom. kram

2007-01-29 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback