Weekend

Ja då va det helg igen...och från ena jobbet till det andra. Ett tag sen man skrev. Är ledig från praktiken idag, men jag ska gå kväll på Marielund...need that money!! Men förhoppningsvis så är det ju lite lugnare än på AVA ;) går nog inte riktigt o jämföra. Fannsan e i Riga o jag har lånat lite filmer som dom brännt som jag kan roa mig med i helgen. Vill städa, plugga, sova men ändå hitta på nåt...typ Sthlm. Ett tag sen man va där nu... Ja, vi får se, ska iaf ta en sovmorgon imorn!! jippi!!

Har vart o gett blod idag...så nu känner jag mig pigg o lite lagom lullig! Måste dra till jobbet nu o tack Fanny för att jag o Erik lånade din lägenhet igår o tittade på film...jag sov dock lite som vanligt ;) fast jag hade ju gått upp 5 så... Tack oxo Jenny för alla fina saker du säger om mig =) blir så glad!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: fanny

kanns sa skont att ni e i min lagenhet nar ja inte e hemme o kollar allt. sag du intervjutiderna. jippi.
puss

2007-02-24 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback