Sommar på sjukan!

Nu har jag ringt chefen o meddelat att jag inte kommer jobba där i sommar utan på sjukhuset. Stolt över mig själv att jag inte fegade!! Hon blev inte ett dugg sur utan kände att det va självklart för mig...puhh nu har jag vart snor-nervös helt i onödan! Men känns skönt nu iaf...så jag räknar med att få jobba på AVA, o om jag inte får där så kommer jag nog få på nån annan avdelning, känner mig inte så orolig faktiskt, ska nog lösa sig!

Det har vart en stillsam o skön helg. Erik va här lördag kväll, kollade på Beck. Tränade Anna-Karins spinning i lördags..pust!  och mitt spinn-pass + boxning igår =) fast jag boxades med en nybörjare så blev inte så värst trött..jaja så e de ibland. Idag blir de ingen träning, ska jobba kväll. Känner mig ändå rätt utvilad efter helgen vilket var mitt mål...förstår inte dom som kan gå ut o parta järnet efter en sån här vecka...då e man ju lika trött igen sen när måndag kommer. Hu jeda mig!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag är stolt över dig!

2007-02-12 @ 17:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback