bubbel...

bubbel...

Kryssning var mysig!! Rätt så öde på båten...en del 40-åriga damer som verkar åka ofta o "ragga", några "business-snubbar" som säkert  var otrogna o flirtade med dansöserna, yngre grabb-jäng som var piss-fulla hela resan, några kareoke-tjejer som på allvar tyckte dom va bra ;) ....och vi 4 st ordentliga ungdomar som tog en 3-rätters middag, lite vin o spelade kort =)
Jag och Fanny gick upp vid 7 för att sätta våra fötter i den finska marken i Åbo. Sen försov vi oss och missade frukost-buffén som vi hade betalt för, men det löste sig tack vare att Erik frågade om man kunde använda den biljetten i en kafeteria...o det gick! Så vi plockade åt oss frukost för 89 kr...jädrar va det blev mycket! O snål som man är ville man ju inte lämna en krona över utan man plockade på sig för hela priset.

Vi såg oxo en film...som jag glömt vad den hette, men Fanny har skrivit recension på hennes blogg. Den var bra iaf, med Russell Crow, fina franska vyer, lite drama o romantik...precis vad man behövde efter bubbel-bad o bastu =) (tog oss lite minttu i poolen oxo....)

Nu har jag praktiserat i helgen o är seg som en hemkokad kola i både kropp o själ (o ande...enligt Eriksson, 1994) Igår hade jag mitt spinn-pass + sen även boxning...uuuhh va de e kul! Boxades med en äldre man...de va sköj!

nu ska jag te stan o handle...hem o städa hos råttorna sen. Puss på er alla!!

Kommentarer
Postat av: fanny

VA FINA VI E

Postat av: Linn

ja..om man ser oss så... hihi dålig fotograf han va du! glömde lägga till texten...men nu e den där... me love u 2!

2007-02-05 @ 15:45:45
Postat av: fanny

tack för alla mess. har inga penga men ja svara här istället. ja fick jobbet o de e helt jävla underbart på avd. men va trött ja e. e bara hemma ikväll o ska se lets dance. puss

2007-02-09 @ 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback